Thursday 24 May 2012

Slip Peperiksaan

Assalamualaikum
Well Hello !!




minggu tak tentu arah. macam mana la aku boleh lupa ada kelas untuk Research Method semalam, baik pulak aku dok baca buku sambil bergolek2 atas katil. tetiba aku nampa roomate aku bersiap2 pakai cantik. aku dengan naif nya tanya "nak pi mana makcik?" roomate pun jawab "la, nak pi  kelas la. nak pi mana lagi!" tudia.. aku pun dengan kalut terus siap -.- pastu boleh pulak kelas cancel kan. Dr Zakaria Belkhamza tak da. outstation kot. dah tu minggu depan ada last submission dan presentation untuk Research Method. Hari besaq nih. huhu. nak buat slide dengan esok ada kelas tutorial Operataion Management lagi. revision apa pun tak buat. nanti kena lagi dengan miss. Christina kan. exam dah tak lama dah. boleh pulak aku luang masa kat blog ni sedangkan banyak benda nak kena settle kan? lepas abis minggu depan presentation rasa lega skit. semua deh selesai. tunggu nak exam ja. yeahh.

dah bersedia nak exam? print slip exam dulu




ha tudia. slip exam depa dua helai sekali print. mula2 ingat salah print ka ? awat sampai dua helai. pastu memang betoi dan tak syak lagi. slip exam dua helai. wah. jakun sat aku. hehe. siap kena stapler lagi. 
ums memang tak sama la dengan uum. 

tiga subjek ja tak bermakna kami goyang kaki kat sini. subjek ni suma susah jugak tau. apa pun terima kasih buat pensyarah2 yang amat berdedikasi dan baik hati. mudahan kami dapat markah yang terbaik sem ni. ^^

teringat Isnin lepas, tak pasai2 aku kena jadi jurucakap uum masa kelas Infomation System. cerita tentang kelebihan kad matrik budak uum. haha. sila berbangga dengan kad matrik anda wahai budak2 uum sekalian.
terketaq2 aku bercakap kat depan. malu -,- 


good luck jugak buat budak2 uum semua. semoga dipermudahkan menjawab peperiksaan akhir nanti. khususnya kepada budak2 tahun kedua semester empat. Amin ^^



BERSYUKUR DENGAN APA YANG ADA ^^

3 comments:

Nasyha said...

hari ini dalam sejarah kikiki. simpan dalam frame lepasni.

DUNIA sesawangku said...

Uni sabah xguna kad matrix ka?
3 paper ke?
Untung la wei....
BTW, goodluck ya ;)

Nohasyida Safie said...

haha. mesti simpan smpai ke anak cucu. hoho

peyan : ada kad matrik la. tapi kegunaannya tak mcam kita.
depa ada barcode ja scan kalau nak pinjam buku. kita boleh guna utk macam2 kan2? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...