Saturday 7 January 2012

Bersediakah aku dikala itu ?

Assalamualaikum
Hello There !



sudah aku katakan .
bahawa aku belum bersedia menjawab segala persoalan yang berada di benakmu itu .
tapi kau tetap tidak mengerti .
pelbagai persoalan ynag kau ajukan .
aku masih kaku .
berfikir .
membeku seribu bahasa .
kelu .

kau bersedia dengan beribu persoalan .
aku .
aku hanya menjawab setakat kemampuan aku .

aku takut .
takut jawapan yang diberi tidak menepati kehendak jawapanmu itu .

sungguh .
aku belum bersedia .

tipu juga .
 jika aku katakan yang aku langsung tidak bersedia .

tapi kau jangan risau .
aku tetap kan menjawab segala persoalanmu .
dan merungkai segala kemuskilan yang berada di benakmu itu .

ya . aku akan menjawab .
segalanya akan terjawab bila tiba masanya .
kau jangan risau .

7 .10 .14 .17 .18 .19

selepas itu .
aku harap kau mengerti .
tiada lagi persoalan .
segalanya jelas .

ya aku bersedia .

aku harap kau akan mengerti .
bila tiba hari itu nanti .









Dan katakanlah wahai Muhammad “ Hendaklah kamu semua 

berusaha (beramal ) kerana Allah akan melihat dan menilai 

apa yang kamu usahakan .” 


Good luck my friend :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...