Tuesday 23 August 2011

Takutkah ?

Assalamualaikum

Hello there !!


Takut nak berhijrah ke tempat baru ?
Takut nak jumpa kawan baru ?
Suasana baru ?

Sama cam aku takut nak blajaq bawa kereta..tu la org cakap belum cuba belum tau..
Aku baru pas jpj..yeahhh…walaupun takut2..”en saya lulus tak?” aku tnya en jpj tu. “kamu lulus” dia balas tp 
dengan nada yg pelahan ja.nak stay cool la kot..”terima kasih en, terima kasih” excited gila..hahah
Alhamdulillah aq pas gak walaupun tetttttt.....

Dalam takut2..aku dan kak aq kena hantar seorang lagi kak aku balik ke kolej dia kt Bukit Tangga. Masa nak balik tu kak aku suh aq bawak keta sampai cangloon. uishh biar bebona akak aq ni suh aq bwak keta.(dialog dalam hati ja). Tapi aq wt muka confident ja…dalam takut2 dari Changloon terus ke Jitra…dalam takut2 terus ke Gurun dalam takut2 terus ke sp dlam takut2  sampai Bertam...


Dalam takut2 aq bedai 100-130km sejam…tu dalam takut2..kalau tak takut aq rasa abis meter tu aq pederas…dalam takut2 aq bawak keta tu aq potong 2 3 bijik keta. Dah la hujan renyai2, malam lak tu..dalam takut..ni baru kali ketiga aq bwak keta n first time bwk kat highway….
Agak merbahaya disitu..tapi aq maintain cool n chill ja…tak tau la kak aq tah2 mengucap sepanjang jalan apa…hahah…

Stakat keta auto sapa pun boleh kot...
cisss


PERLUKAN DORONGAN DAN GALAKAN 
UNTUK TERUS MAJU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...