Saturday 14 September 2013

Teduhan Qaseh


Assalamualaikum





Tadi kak aku ada hantaq gambaq Qaseh. Huuu
Rindunya kat Qaseh tak dan nak jumpa sebelum balik haritu. Ermm
Kak aku cakap yang Qaseh asyik sebut acu bila nak panggil dia. Pada hal kak aku tu achik bukan acuu.
Ha Qaseh mesti rindu kat aku tu yang asyik tersasul tu. Acuuu acuuu katanya..




awat comei sangat tak tau :)




Qaseh masa kecik.


Sebenaqnya aku rasa bersalah kat Qaseh sebab aritu aku termarah dia sebab dia p lempaq phone aku.
Berderai jatuh atas lantai. Pandai dia p capai phone aku yang dah hidup segan mati tak mau tu. Huuu
Aku yang tengok deraian phone aku teruih marah kat Qaseh yang telah meniquih ketakutan sebab tau dia buat salah.

Aku marah2 manja gitu. Saja ja gertak dia. Haha. Jahat gilak aku.. Pastu dia apa lagi dah kena ngan aku teruih tereyak bagai nak rak. Last2 aku jugak kena pujuk. Huuuu.

 Bab pujuk Qaseh ni best sebab apa time ni la aku boleh amek kesempatan nak peluk dia lelama. Haha. Jahat lagi. Dia takut aku marah dia lagi so dia dok senyap dlm pelukan aku sikit pun tak bergerak. Comeii wehhh. Kesian pulak tengok muka dia yang tak bersalah tu. Sebab aku yang bersalah sebenaqnya. Haishhh

Kehkehkeh

Family aku dah tak dak budak kecik dah sebab la ni semua anak menakan aku dah besaq gedabak. Tak leh nak panggil baby lagi. Yang paling kecik pun Wani pastu Amin. Depa dua ni ja yang masih kiut miut pun, yang lain tu dah tak kiut dah. Haha



tengok tu dalam banyak banyak benda 
moto jugak yang dia pilih



Dengan Wani ni tak boleh nak bermanja sangat sebab budak kecik ni ganaih sikit dia tak layan la manja- manja kiut miut ni. Kalau nak manja manja juga cara dia dengan main 'game badut'. Yang main kepit hidung, jentik dahi ngan pukui tangan tu. Yang tu dia suka. Aku yang akan jadi mangsa dia ajak main game ni.  Haha. Ganaih kan. Harap nama ja baby. Ngeee




Kalau Amin ni yang best sebab dia memang manja. Eh tak tak aku yang suka memanjakan dia. Heee. Amin ni sopan sikit, tapi sopan dia tak la lama mana pun sebab last sekali mesti aku kena buli dengan dia punya. -.-



apa fesyen rupa budak  ni ?


Bila amin mai rumah aku mesti aku akan greet dengan ayat ni. "Aminnnnnnn….. Alooo cayanggg. Meh cayang cikit" 
(rasa nak muntak pulak, tapi ayat dengan budak mesti la cam gini yadak ?) hahaha

Pastu end up dengan amin akan cakap "Acu amin dah besar la bukan budak kecik lagi" -.-
Uishhh. Sekali aku yang kena sound balik. Alaaaaa.. nak bermanja sikit pun tak boleh ka ?



amin masa kecik. tembam sangat :)


Anak sedara semua sudah besaq tinggai Qaseh ja tempat menumpang kaseh. Boleh gitu? Hee




p/s: macam tak kena ja tajuk entri. haahh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...