Sunday, 4 March 2012

nota ringkas



Assalamualaikum
Hello !


mengikut perangkaan jari jemari aku yang comei ni :p udah sebelas hari kami di bumi Borneo ni. wah.. agak bajet bunyinya. haha. kekadang suka kekadang duka ja rasa. baru seminggu lebih meninggalkan negeri jelapang padi itu. :( terasa setahun lamanya.erkk..agak propa disitu. but im still chill lax. :D mungkin.

ketika ini kami sedang berada di Mega Lab UMS. menghabiskan masa yang berbaki basi kerana kelas information system dibatalkan dengan tiba2 tanpa sebab dan alasan. heee. punyalah semangat nak jumpa en. Datu Razali tup2 kelas cancel pulak. hehe. berada disini buat apa lagi kalau tak membuang masa bermuka buku serta sempat berbloging. haha. perut pun sudah kenyang berisi nasi kerabu yang setambun umpama Gunung Kinabalu yang atasnya hanya diseliputi awan memutih. banyak kott ! sedap ! berbaloi2 walaupun 4 henggit 5 kupang. boleh la melepas rindu makan makanan kt sememanjung tu. em

kelas kami kat sini em. kira2 ada 5 ja termasuk kelas tutorial. yang lain free time. huhu. tak tau pulak nak buat apa. mintak2 la masa cepat berlalu. tak sabaq nak balik Kedah. walaupun kat sini seronok jugak. hee
ada apa ? mesti ampa tertanya2 kan ? hee. banyak benda kt sini yang lain dari sana. tapi tak tau dari mana nak cerita. banyak sangat. nanti2 la ya. al maklumlah kt sini kemudahan internet nya agak kureng meriah dari UUM yang boleh surf internet dimana2 saja anda suka. so bersyukurlah dimana saja anda berada. ^^


sekian.
thank you for flying with us.
enjoy your journey here :D



p\s: gambo ada tapi tak dan nak upload la. ngee^^

1 comment:

peyansanstaro said...

ehem2..
untung la kan..
HOhoho...

p/s : buah tnag jgn lpe..
rindu pulak kt hampa dua..
hohoho =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...