Friday 30 March 2012

lihat kiri lihat kanan

Assalamualaikum
Hello !



hari ni hari yang agak meletihkan. errk..semalam 30 Mac. takda kelas tapi kena submit assignment research method di bilik mr. Oscar. naik bas pukul 9.40 camtu. tunggu lebih kurang 20 minit dalam bas. pakcik bas pi rehat mana tah. appointment sebenaq pkui 10. but what to do ? lambat skit. huhu. biasa la. hehe. turun bas. tengok jam pkul 10 setengah. terkejaq-kejaq ke SPE kena naik tingkat 3. huhu. but we have option right ? guna lif la. bijak bukan. ini dinamakan penggunaan sumber secara optima. seriously ??

then, sampai dihadapan bilik mr. Oscar kelihatan 3 orang gadis foreigner dari China terpacak berdiri depan pintu beliau. huh. semangat kot. oh. baru ku sedar rupanya gadis-gadis tersebut merupakan group member kami. haha. patut la kedatangan kami disambut senyuman manis depa. bukan apa. assignment ado dalam beg den nih ha. then, tunggu lagi. okeh masuk bilik beliau. bagi assignment tu. beliau check. pastu beliau cakap 'ok. ada improvement' fuhh. lega. heeeeee. 'but you have to submit all the chapter one and two. combine.' tambah beliau lagi. 'and then, you come see me in Monday we will discuss about the questions' blup blup.



permandangan belakang banggunan SPE 
sekolah perniagaan dan ekonomi


okeh. gadis-gadis tu tak faham sebab kami bercakap dalam bahasa Melayu. Then, makcik terangkan apa yang patut. bagitau kena buat sedikit pembetulan. tapi hanya kami dua saja yang kena buat then hantaq balik ke bilik mr. Oscar. depa busy la katakan. huhu. ok fine !
then kami pi cari port nak bwat kerja. yang ada tempat print. okeh lets move on. ke mana ? kemana lagi kalau bukan ke anjung siswa yang jauh bebatu tu. 


turun tingkat satu balik. dengan cara yang bijak naik lif. hoho. mulakan perjalanan. buka payung untuk protection from sunburn. eceh. jalan punya jalan. aku rasa kaki aku ada tersepak something. something yang pelik. rasa aku dalam hati. tapi aku tak perasan apa benda.sebab aku kalut sangat jalan sambil sembang ngan makcik. then makcik sebelah aku ni cakap 'weh apa ni ? weh katak' aku pun errrrrkkkkkkk. hah ?? makcik..'weh aku tersepak katak or mrK. then katak tu terkena kaki makcik. then katak tu jatuh tergolek-golek ke tar. aduh sakit. mungkin tu ayat katak tadi. huuhu.
aku yang dengaq perkataan katak terus. terlompat-lompat macam katak or mrK. erkkk kera or apa-apa ja lah. tanda protes. sebab aku yang sepak dia dulu. huhu..masih terasa melekat dia kaki. terus rasa nak cari tandas la la tu gak. 

mungkin orang sekeliling ternampak lompatan yang aku dah buat tanpa sengaja. aku pun blah ja dari situ ibarat pelanggar lari yang meninggalkan mangsa langarnya ditepi jalan. tak toleh belakang dah. oh. tidak.
berjalan sambil terhencot-hencot bagai parah sudah kaki ini. masih lagi rasa kesan sepakan tersebut. ngeri.

sampai anjung siswa. terus basuh kaki. ish2. then sedaq something. lupa nak mintak maaf ngan mrK tadi. =_='
sorry...





p/s : mrK pun ada life la.. walaupan kita agak pemalu dengan mrK tapi dia ada hak untuk hidup dengan aman     dan damai. yadak ? 

1 comment:

Nasyha said...

ya ya . MrK pon ada life dia sendiri .

*jangan 'malu' dengan saya . bisik Mr K.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...