Wednesday, 22 February 2012

Welcome back !

Assalamualaikum
Hello hai !





Alhamdulillah


hey we'r meet again this semester. a lot things happen last sem actually. but, forget about the past and moving ahead :P. new sem, new places, new environment. everything new lah about this sem. 
a few days left. pening nk packing baju yang tak jugak siap-siap. tapi sempat lagi p menjengah ke pesta buku dgn makcik kelmarin. haha

dengan berbekalkan voucher buku 50 ringgit kami telah berpakat untuk membahagikan voucher tersebut kepada dua. erk. bukan koyak dua. tapi bahagikan nilai yg sama bnyak. yakni, sorang 25 ringgit.
adil bukan ? haha. but in the end. nilai buku aku yang melebihi buku makcik..hehe
sory makcik. nanti den ganti yo.

tapi. apa da hal.. ngeee
sharing is caring right . haha
it's worth it for sure :D



Hilal Asyraf ^_^


tadaaa..^^






senyum tak perlu kata apa2..:)




continue collecting my eyebags ^^
okbai.

2 comments:

peyansanstaro said...

kemian lagi bernovel2..
nak pnjam.. huhuhu

jgn lupekan kami di sni..
hati2 di sabah..
jgn lpe update blog ya,..

semoga berbahgia makcik2 di sana nanti..
one more ting... buah tangan jgn lupa...
miahahaha =p

nohasyida safie said...

nk pnjam kena tggu abis baca dulu la..ngee

macam mana kami nak lupa kt ampa suma..
huhuhu..
insyaAllah..nanti rajin2 la singgah sini ya..hehe

Amin..peyan.doakan kejayaan kami kt sana ya..:)
kami pun doakan yang terbaik buat ampa kat sini...
huhuhu..gud luck uolss !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...