Thursday 19 January 2012

Hari ini berlaku lagi

Assalamualaikum
Hello !


Alhamdulillah .

exam dah .
apa lagi simpan barang itu mesti  .
itu yang paling aku benci .




dengan rasminya hari ini . ketika ini .dan saat ini .
maka tamatlah pengajian semester ketiga aku pada kali ini .
syabas juga diucapkan pada semua pemuda dan pemudi .
berjaya menempuh onak dan duri .

cepat ja masa berlalu .
em..bagaikan mata aku . yang masih berbaki seguni eyebag masa sem dua dulu .
sat sangat bagi aku . lagi aku dan cuti bertemu .

ramai yang dah pergi . mengheret beg beroda mengikuti kaki .
aku . aku masih disini . ditemani makcik dan makcik . 
lega rasa . tapi sedih juga .

bila tiba kini . kaki perlu melangkah pergi . suka atau benci .
yang tinggal kini . hanya harapan yang tinggi mendaki .
mengharap keputusan seperti dikehendaki .

aku mengharap untuk pergi .
tapi masa belum memberi .
hanya menunggu hari itu lagi .
belum lagi masa kini .

semua sudah jadi . apa yang perlu hanya berdoa pada Ilahi .
minta semuanya menjadi .

hidup perlu diteruskan .
walaupun pahit harus ditelan .
biarlah masa berjalan .


moga berjumpa lagi semester hadapan .

^_^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...