Thursday, 21 July 2011

Just be your self

Assalamualikum
Hello there world !


oh cik lappy !! Tak sangka beliau semakin memberat..huhu
Ni mesti beliau makan banyak sangat tu yang berat semacam ja tu. Jangan kata beliau pun nak jadi cam tuan dia yang dok semakin memberat sejak mengangur selama berbulan-bulan kat umah..ciss memang beliau memerli aku. Haii cik lappy..awatla ang ni. Slow bebeno je ni...sabo je la.

Ha ni yang cek rasa nak tukaq cik lappy baru ja ni. uishh..kalu dapat tukaq cik lappy dell kepada cik lappy apple pun best gak ni. Nak wana ijau ka, purple pun ok gak.
Ciss...berangan ja la..cik lappy ni pun abg cek yang bagi. Nak beli sendiri tunggu keja la.

ok cut ! Tengok cek dah berangan nak cik lappy baru sedangkan beliau belom mencecah umo setahun lagi. Ni suma pengaruh globalisasi la ni. Nak ikut orang sangat mana boleh " ukur baju kat badan sendiri la "
Cik lappy ni berat pun cek punya hal gak. P download macam2..hehe
sorry cik lappy..pls be nice with me ok.

Bukan tu yang cek nak tekankan disini. Tapi cek nak tanya kenapa kita perlu ikut cara org lain sedangkan kita ada cara kita sendiri ?
Makna kata kalau kawan kita beli lappy baru pastu kita pun nak beli baru gak.
Tak patut kot. Melainkan kalau ang ada duit, banyak duit mungkin takan akan terjejas sikit pun kalau nak beli lappy baru..im too much merapu here..

Makna kata juga disini kalau kawan ampa suma dah ada bf or gf. Tapi ampa blom ada, so ampa pun kalut, cemas,tak tentu arah, malu, rasa nak pitam sebab mengenangkan ampa sorang ja yang belom berteman.
Patutkah ??

Bagi cek ni memang tak patut. Perlukah kita ikut orang ?
Biaq lah apa pun orang nak kata. Just pekakkan telinga butakan mata.
Bagi cek, im not prepare yet.
Kalau nak berteman dengan orang kena la ikhlas bukan sebab suka-suka. Nanti mengecewakan orang.
Kepada kawan cek yang tak habis2 dok tanya.udah2 le tak larat cek nak jawab..huhuh
Cek tau ampa nak tengok cek bahagia, tapi awai lagi kot. haha
bolehkah dia dan kita terima seadanya baik dan buruk ?


So kalau tak prepare jangan nak paksa diri. Chill dah la.
Just enjoy with your life now.

3 comments:

farahsalime said...

like .....

nasyha said...

chill lah. bak kata anuat hadi HAHA .
jodoh akan dtg . lambat dgn cepat jek.

nohasyida said...

yup..btol3..so, meh kita lepak, chill n relax ja. kalau ada jodoh pasti tak kemana..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...